Informatīvais tālrunis 80001234

29.03.2017.  |   Drukas versija

Zvanot uz Nacionālā veselības dienesta informatīvo tālruni 80001234, iedzīvotāji var saņemt telefoniskas konsultācijas par valsts apmaksātiem veselības aprūpes pakalpojumiem un to saņemšanas kārtību. Piemēram, noskaidrot, kādus veselības aprūpes pakalpojumus apmaksā valsts un kāds ir pacienta iemaksas apmērs, kas ir jāveic par šo pakalpojumu saņemšanu. 

Saziņa ar Nacionālā veselības dienesta informatīvo tālruni ir bezmaksas.

 


NVD informatīvā tālruņa darba laiks:

  • darba dienās: 8.30 - 17.00
  • pirmssvētku dienās: 8.30 - 16.00.


Zvanot uz informatīvo tālruni, iedzīvotāji var uzzināt:

  • kādus veselības aprūpes pakalpojumus apmaksā valsts;
  • kārtību, kādā var saņemt valsts apmaksātos medicīnas pakalpojumus;
  • informāciju par pacienta iemaksām un no pacientu iemaksām atbrīvotajām kategorijām;
  • kuru ģimenes ārstu praksēs var vērsties, lai reģistrētos vai veiktu pārreģistrāciju;
  • gūt atbildes uz citiem interesējošiem jautājumiem par veselības aprūpi.


Brīdinām, ka lielā ienākošo zvanu skaita dēļ savienojumu ar operatoru atsevišķos gadījumos varētu būt jāgaida vairāk nekā 10 minūtes! Aicinām iepazīties ar interesējošo informāciju NVD mājaslapas sadaļās:

Ja Jums radušās šaubas par ārstniecības iestādes vai ārsta darba kvalitāti (piemēram, aizdomas par nepareizu vai nekvalitatīvi veiktu izmeklēšanu vai ārstēšanu), aicinām vērsties Veselības inspekcijā, kas īsteno valsts pārvaldes funkcijas veselības nozares uzraudzībā un kontrolē - tālr. 67221244,67081611, e-pasts: vi@vi.gov.lv.