attēlsZvanot uz Nacionālā veselības dienesta informatīvo tālruni 80001234, iedzīvotāji var saņemt telefoniskas konsultācijas par valsts apmaksātiem veselības aprūpes pakalpojumiem un to saņemšanas kārtību. Piemēram, noskaidrot, kādus veselības aprūpes pakalpojumus apmaksā valsts un kāds ir pacienta iemaksas apmērs, kas ir jāveic par šo pakalpojumu saņemšanu. 

Saziņa ar Nacionālā veselības dienesta informatīvā tālruņa speciālistiem ir bezmaksas.


Informatīvā tālruņa darba laiks:

  • No pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst.  8.30 - 17.00, bet piektdienās no plkst. 8.30 - 15.00;
  • pirmssvētku dienās: 8.30 - 16.00.

Zvanot uz informatīvo tālruni, iedzīvotāji var uzzināt:

  • kādus veselības aprūpes pakalpojumus apmaksā valsts un kā tos saņemt;
  • par pacienta līdzmaksājumiem un no līdzmaksām atbrīvotajām iedzīvotāju grupām;
  • kuru ģimenes ārstu praksēs var vērsties, lai reģistrētos vai veiktu pārreģistrāciju;
  • gūt atbildes uz citiem interesējošiem jautājumiem par veselības aprūpi.

Brīdinām, ka lielā ienākošo zvanu skaita dēļ savienojumu ar operatoru atsevišķos gadījumos varētu būt jāgaida vairāk nekā 10 minūtes! Aicinām iepazīties ar interesējošo informāciju mājaslapas sadaļās:

Ja Jums radušās šaubas par ārstniecības iestādes vai ārsta darba kvalitāti (piemēram, aizdomas par nepareizu vai nekvalitatīvi veiktu izmeklēšanu vai ārstēšanu), aicinām vērsties Veselības inspekcijā, kas īsteno valsts pārvaldes funkcijas veselības nozares uzraudzībā un kontrolē - tālr. 67081600, e-pasts: vi@vi.gov.lv.