Kur saņemt medicīnisko palīdzību?

08.04.2020.  |   Drukas versija

Informācija par rīcību COVID-19 uzliesmojuma laikā:

  • VISPLAŠĀKĀ un AKTUĀLĀKĀ informācija par COVID-19 izplatību un ieteikumi, kā rīkoties, pieejama SPKC un Veselības ministrijas tīmekļvietnēs.
  • Zvanot uz telefona numuru 67387661 (darba dienās, no 08:30 līdz 21:00 un brīvdienās līdz 17.00) SPKC speciālisti sniegs iedzīvotājiem atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar COVID-19, tostarp par rekomendācijām attiecīgajā situācijā un norādīs, kur var meklēt vairāk informācijas par interesējošo tēmu.

Aktualitātes sociālajos tīklos uzzināsiet pirmie, ja sekosiet:


Kad nepieciešama medicīniska palīdzība, vispirms sazināties ar ģimenes ārstu vai ārstniecības iestādi telefoniski vai elektroniski. Uz ārstniecības iestādi vai pie ģimenes ārsta bez iepriekšēja pieraksta doties nedrīkst, tostarp gadījumos, ja ir ģimenes ārsta nosūtījums pie speciālista!

Ģimenes ārsta darba laikā iespējams:


Ārpus ģimenes ārsta darba laika iespējams:


Ja apdraudēta veselība vai dzīvība iespējams:


Mobilā lietotne

Izmantojot mobilo lietotni eVeselībasPunkts (eHealthPoint) līdz ar zvanu uz ārkārtas tālruni 113 NMP dienestam var nodot arī zvanītāja atrašanās vietas datus (GPS koordinātes) un izsaucēja informāciju (vārds, uzvārds, personas kods), ja tāda ir ievadīta. Daudzos gadījumos šī informācija var būtiski paātrināt mediķu brigādes izsūtīšanu un palīdzības saņemšanu. Tāpat lietotne parādīs tuvāko ārstniecības iestādi, kontaktinformāciju un pakalpojumus, ko tā sniedz, kā arī navigācijas karti ar maršrutu uz tuvāko ārstniecības iestādi. Mobilo lietoti bez maksas var lejupielādēt Google Play un Apple Appstore.