Informatīvā tālruņa darba laiks:
- No pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.30 - 17.00, bet piektdienās no plkst. 8.30 - 15.00;
- pirmssvētku dienās: 8.30 - 16.00.
Zvanot uz informatīvo tālruni, iedzīvotāji var uzzināt:
- kādus veselības aprūpes pakalpojumus apmaksā valsts un kā tos saņemt;
- par pacienta līdzmaksājumiem un no līdzmaksām atbrīvotajām iedzīvotāju grupām;
- kuru ģimenes ārstu praksēs var vērsties, lai reģistrētos vai veiktu pārreģistrāciju;
- gūt atbildes uz citiem interesējošiem jautājumiem par veselības aprūpi.
Brīdinām, ka lielā ienākošo zvanu skaita dēļ savienojumu ar operatoru atsevišķos gadījumos varētu būt jāgaida vairāk nekā 10 minūtes! Aicinām iepazīties ar interesējošo informāciju mājaslapas sadaļās:
- Ārstniecības iestādes, kurās sniedz valsts apmaksātus pakalpojumus (t.sk. rindu garumi)
- Valsts veselības apdrošināšana un iemaksu veikšana
- Eiropas veselības apdrošināšanas karte
- Vēža profilaktiskās pārbaudes
Ja Jums radušās šaubas par ārstniecības iestādes vai ārsta darba kvalitāti (piemēram, aizdomas par nepareizu vai nekvalitatīvi veiktu izmeklēšanu vai ārstēšanu), aicinām vērsties Veselības inspekcijā, kas īsteno valsts pārvaldes funkcijas veselības nozares uzraudzībā un kontrolē - tālr. 67081600, e-pasts: vi@vi.gov.lv.