E-veselības Atbalsta dienests speciālistiem un iedzīvotājiem

09.01.2017.  |   Drukas versija
Lai iedzīvotājiem un speciālistiem būtu iespēja saņemt atbildes uz interesējošiem jautājumiem, kā arī palīdzību E-veselības lietošanā, tostarp tehnisku sarežģījumu gadījumā, Nacionālais veselības dienests aicina iedzīvotājus un speciālistus sazināties ar E-veselības Lietotāju atbalsta dienestu.

E-veselības Lietotāju atbalsta tālruņi:

  • 67803301 (tālrunis ārstniecības personām un farmaceitiem)
  • 67803300 (tālrunis iedzīvotājiem)


Lietotāju atbalsta dienests darbojas katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00. Jautājumus iespējams uzdot arī e-pasta formā, rakstot uz atbalsts@eveseliba.gov.lv.

Ja ar Lietotāju atbalsta dienestu nepieciešams konsultēties ārpus norādītā darba laika, arī tādā gadījumā interesenti ir aicināti rakstīt uz iepriekš norādīto e-pasta adresi, un Atbalsta dienesta speciālisti sazināsies un sniegs palīdzību, tiklīdz atsāksies darba laiks.
 
Atbalsta dienesta tālrunis nav paaugstinātas maksas. Zvanot no fiksētā tālruņa vai mobilā tālruņa, zvanītājs maksā atbilstoši sava operatora noteiktajiem tarifiem. Lai noskaidrotu maksu par zvanu, aicinām vērsties pie sava operatora.